کسب عنوان رتبه اول جایزه بین المللی و دریافت تندیس برند سبز

پتروپالایش آکام کسب عنوان رتبه اول جایزه بین المللی برند سبز در بین شرکت های گروه پالایش سومین کنفرانس بین المللی برند سبز را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروپالایش آکام، سومین کنفرانس بین المللی برند سبز 12 اسفند ماه 1402 با همکاری ،حمایت و مشارکت دستگاه های اجرایی،مراکز علمی و دانشگاهی،تشکل های صنفی و بخش خصوصی در سالن ایران زمین برگزار شد.

راهبرد های توسعه دانش برند سبز در عرصه بین المللی نقس برند سازی در حمایت از تولید ملی و سرمایه ایران، پایداری و ارتقا برند سبز با رویکرد انطباق با معیار های بین المللی هویت سازی برند ملی و نقش آن در توسعه جایگاه برند معتبر و بین المللی راهبرد های حقوقی و مالکیت معنوی در توسعه برند ها شناسایی،ارزشگذاری سنجش مادی و معنوی برتر در حوزه زیست محیطی از محور های کنفرانس کنفران این اجلاس بود.

همچنین ارتقا توسعه و ترویج دانش مدیریت و توسعه برند تعامل پژوهشگران و متخصصین حوزه برند در راستای تبادل تجارت پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک های برند سازی، تبیین چالش ها و راهکار های برند سازی سبز،ایجاد پشتوانه ساختاری،علمی،پژوهشی، بین المللی برای فرهنگ سازی برند، کمک به توسعه پایدار صادرات در حوزه تولید محصولات و خدمات سبز، تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمان ها و تشکل های زیست محیطی به امر برند سازی، از مهمترین اهداف این کنفرانس بین المللی بود.

در پایان این همایش،تندیس و نشان برتر برند سبز در قالب لوح تقدیر به پتروپالایش آکام تعلق گرفت.

این همایش فرصت مغتنمی شمرده شد تا از عملکرد مثبت،تلاش های مستمر و تاثیرگذار، نگاه هدفمند و ارزشمند مهندسان این مجموعه در پیشرو اهداف سازمان تقدیر و تشکر نمود. 



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا