اخبار پتروپالایش آکام

پتروپالایش آکام

«علی گلشنی» نماینده ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت و «یادگار احمدی» مدیر کل صمت استان سمنان از پتروپالایش آکام مستقر در شهرک صنعتی فجر گرمسار بازدید کردند

رییس شورای تحول و پیشرفت وزارت صمت از عزم این وزارت‌خانه برای رفع مشکلات بخش تولید در راستای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: احیای واحدهای راکد شتاب خواهد گرفت.

ادامه مطلب »
چهره های صنعت معدن و اقتصاد کشور

انتخاب مدیریت شرکت پتروپالایش آکام به عنوان چهره نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور

در اجلاس چهره های نامی صنعت معدن و اقتصاد کشور که با رویکرد تجلیل از مدیریت شرکت های پیشرو برگزار می شود ، لوح و تندیس به آقای مجید شجاعی محلاتی مدیر عامل شرکت پتروپالایش آکام اهدا شد.

ادامه مطلب »
کسب رتبه 187 برترین شرکتهای ایران در رتبه بندی IMI-100 سازمان مدیریت صنعتی توسط پتروپالایش آکام

کسب رتبه 187 برترین شرکتهای ایران در رتبه بندی IMI-100 سازمان مدیریت صنعتی توسط پتروپالایش آکام

به گزارش روابط عمومی پتروپالایش آکام، بیست و ششمین همایش شرکت های برتر ایران (IMI-100) روز دوشنبه 2 بهمن ماه 1402 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

ادامه مطلب »
جشنواره ملی حاتم

اخذ لوح تقدیر و تندیس جشنواره ملی حاتم توسط پتروپالایش آکام در سال 1402

پتروپالایش آکام حائز دریافت تندیس واحد نمونه برتر جشنواره ملی حاتم شد. پنجمین جشنواره ملی حاتم با محوریت تجلیل از برند ها و بنگاه های برگزیده اقتصاد کشور بر اساس شایستگی و ارزش آفرینی با حضور جمعی از مسئولین کشوری ر تاریخ 28 آذرماه سال 1402 برگزار گردید.

ادامه مطلب »

بازدید رییس و اساتید دانشکده نفت و شیمی دانشگاه سمنان از کارخانه

رییس دانشکده نفت و شیمی دانشگاه سمنان از پالایشگاه آکام بازدید کرد. در این بازدید که جمعی از اساتید دانشکده نیز حضور داشتند از بخش های مختلف کارخانه بازدید و راجع به عملکرد و تکنولوژیهای مورد استفاده بحث و بررسی صورت گرفت.

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا