بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از پتروپالایش آکام

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، معاون محترم و دادستان شهرستان گرمسار با هیات همراه از پالایشگاه پتروپالایش آکام در گرمسار بازدید کردند. در راستای سلسله اقدامات قوه قضائیه در حمایت از تولیدکنندگان و صنایع کشور، دکتر محمد شریف ابراهیمی، دادستان مرکز استان سمنان ضمن حضور در پالایشگاه پتروپالایش آکام واقع درگرمسار از فازهای تولیدی و توسعه ای این پالایشگاه بازدید کرد.
دکتر شریف ابراهیمی در این بازدید از مشکلات و دغدغه های این پالایشگاه از جمله موارد مربوط به تامین و حمل خوراک مطلع و بیان داشتند: قوه قضائیه برای رفع کامل این دغدغه ها و همچنین پیشبرد برنامه ها و پروژه های آتی این پالایشگاه آمادگی لازم را داشته و نیز در جهت کمک به بخش خصوصی فعال در استان سمنان، قوه قضاییه و ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نهایت همکاری و مساعدت را خواهد داشت.
وی با اشاره به اشتغالزایی و صادرات گسترده این شرکت نیز افزود: عمل به وظایف و مسئولیت های اجتماعی این شرکت در راستای رفع موانع تولید و پیشرفت را که از دستورات موکد مقام معظم رهبری در طی سالهای اخیر می باشد را یادآور شد.

بازدید-دادستان-استان-سمنان-03
شریف ابراهیمی افزود:
توسعه متوازن و پایدار مستلزم سیاست گذاری و سرمایه گذاری در حوزه‌های اقتصاد دانش بنیان، اقتصاد مقاومتی و استحکام ساخت درونی قدرت است. از سوی دیگر توجه به نیروی انسانی سالم و کارآمد به عنوان محور توسعه پایدار ضرورتی انکار ناشدنی می باشد. بر همان اساس انتظار می‌رود مدیران این مجموعه بیش از گذشته به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بخصوص برای آموزش و اشتغال اهالی محلی و کنترل آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در منطقه توجات لازم را مبذول دارند.

شریف ابراهیمی با بیان اینکه در این بازدید نکات خوبی از سوی مسئولان پتروپالایش آکام اعلام شد، خاطرنشان کرد: توجه خاصی به موضوع آموزش فنی نیرو‌های شاغل در پتروپالایش آکام صورت گرفته و تعامل خوبی با بنیاد تعاون زندان و سازمان فنی و حرفه‌ای ایجاد شده که همین موضوعات به ایجاد اشتغال پایدار در استان که مد نظر مقام معظم رهبری است، کمک شایانی خواهد کرد.
دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان با اشاره به دقت خاصی که به استفاده از تولیدات داخلی و محصولات شرکت‌های دانش بنیان در طرح توسعه پتروپالایش آکام صورت گرفته است، از اقدامات انجام شده به منظور رفع وابستگی به خارج و بومی سازی دانش و فناوری‌های نوین در پتروپالایش آکام در شهرستان گرمسار تشکر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در پایان با اشاره به اینکه شرکت پتروپالایش آکام از اهمیت فوق العاده‌ای در چشم انداز توسعه استان سمنان برخوردار است، تأکید کرد: تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا مشکلات شرکت های تولیدی هم چون پتروپالایش آکام و دیگر شرکت‌ها مرتفع شود و در نتیجه آن، وضعیت اقتصادی و اجتماعی بهتری را در سطح کشور شاهد باشیم.
در این بازدید مجید شجاعی مدیرعامل پترو پالایش آکام توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته در بخش اجرایی و موانع و مشکلات موجود در زمینه تامین خوراک پالایشگاه و چالش های ایجاد شده پیرامون مشکلاتی که در تامین خوراک ایجاد شده در لوایح بودجه پیشنهادی دولت به مجلس بیان نمود و خواستار ایجاد راهکاری مناسب جهت حل مشکلات و مسائل این حوزه شد و در خصوص فرآیند طولانی استانداردسازی واحدهای پتروپالایشی نیز مواردی را عنوان نمود.
همچنین مهندس شجاعی گزارشی از روند اقدامات در دست اجرا پیرامون احداث پروژه ها و اقدامات آتی در شرکت متبوع خود را نیز ارائه نمودند.

تصاویر منتخبی از این بازدید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا